SILNIK
-
niezawodny silnik o wysokiej trwałości, łatwy w obsłudze i serwisie
-
pojedyncze głowice i wymienne, mokre tuleje cylindrowe[1]
-
chłodzenie wymuszone zewnętrzną pompą elektryczną z regulacją temperatury
-
niskie zużycie paliwa oraz niski poziom emisji spalin
-
zamknięty układ odpowietrzania skrzyni korbowej
-
mikroprocesorowy układ sterowania silnikiem
PRĄDNICA
-
bezszczotkowa, samowzbudna
-
wysoka zdolność zwarciowa
PANEL STEROWANIA
- mikroprocesorowy sterownik DCP-10 steruje i monitoruje pracę zespołu, współpracuje z SZR oraz modułem SMS.
1. Tryb pracy zespołu | |||
---|---|---|---|
|
Podstawowy | Rezerwowy | |
moc
|
kVA(cos=0,8)//kWE
|
30//24 | 33//26,4 |
prąd nominalny
|
A
|
43 | 48 |
napięcie
|
V
|
400//230 | |
stabilność napięcia(1)
|
%
|
+/-1,0 | |
częstotliwość
|
Hz
|
50 | |
stabilność częstotliwościi
|
%
|
+/-0,8 | |
Otwarty | |||
Zbiornik paliwa // czas pracy(3) | l // h | 71//13,7 | 71//12,5 |
długość | mm | 1570 | |
szerokość | mm | 760 | |
wysokość(4) | mm | 1229 | |
masa(5) | kg | 772 | |
Zamknięty | |||
Zbiornik paliwa // czas pracy(3) | l // h | 161//31 | 161//28,2 |
długość | mm | 2120 | |
szerokość | mm | 970 | |
wysokość(4) | mm | 1525 | |
masa(5) | kg | 1128 | |
Silnik | Perkins 1103A-33G1 | ||
układ cylindrów | 3 w rzędzie | ||
pojemność skokowa | l | 3,3 | |
zużycie paliwa 100% mocy | l/h | 6,9 | 7,7 |
zużycie paliwa 75% mocy | l/h | 5,2 | 5,7 |
Prądnica | MJB 160 MB4 | ||
THD(6) (bez obciążenia) | % | <2 | <2 |
Sprawność prądnicy przy obciążeniu nominalnym | % | 88,6 | 88,1 |
|
2. Dane instalacyjno-projektowe
|
|||
---|---|---|---|
|
Podstawowy | Rezerwowy | |
ilość powietrza do spalania
|
m3/min
|
2,2 | 2,2 |
ilość powietrza do chłodzenia zespołu
|
m3/min
|
62,6 | |
minimalna powierzchnia czerpni(A)
|
m2
|
0,2 | |
minimalna powierzchnia wyrzutni(A)
|
m2
|
0,2 | |
średnica rury wydechowej (za tłumikiem)(B)
|
mm
|
50 | |
max. dopuszczalne przeciwciśnienie w ukł. wydech.
|
kPa
|
8,0 | |
ilość gazów spalinowych | m3/min | 5,7 | 5,8 |
temperatura spalin na wylocie kolektora wydech. | ⁰C | 500 | 520 |
wymiary radiatora chłodnicy: wysokość x szerokość | mm | 524x520 | |
wymiary radiatora chłodnicy: wysokość nad podłożem | mm | 562 | |
ciepło oddawane przez silnik do ukł.chłodzenia | kW | 16,0 | 18,0 |
ciepło wypromieniowane do pomieszczenia | kW | 8,1 | 9,8 |
pojemność układu smarnego | l | 8,3 | |
pojemność układu chłodzenia (wraz z silnikiem) | l | 10,2 | |
napięcie instalacji dc (masa „-„) | V | 12 | |
minimalny przekrój przewodów odbioru mocy (C) (A) | mm2 | 16 | 16 |
reaktancja podprzejściowa podłużna - Xd” | 0,1 | ||
rezystancja uzwojeń fazowych | 0,3 | ||
głośność w wersji otwartej(D) | dB(A) | 88,1 | |
głośność w obudowie(D) | dB(A) | 68,4 |
INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU